środa, 22 sierpnia 2012

Witajcie Dziewczyny!





Mam nadzieję, że u Was również świeciło dziś słońce, którego wszyscy pragniemy tak zachłannie, szczególnie teraz kiedy lato powoli dobiega końca... U mnie grzało i to porządnie, a to przez większą część dnia sukcesywnie odbierało mi ochotę na nakładanie czegokolwiek na twarz. Na szczęście wieczory stają się coraz chłodniejsze, przez co i chęci na malowanie wracają... ;) 



Chcąc nadrobić braki w makijażu przez cały długi dzień postawiłam na coś mocniejszego i z racji nadal trwającego lata kolorowego. 
Ps. Zdjęcia z lampą nie są najwyższych lotów, za co z góry przepraszam...

Kosmetyki :

  • podkład L'oreal Lumi Magique W5,
  • puder Maybelline Affinitone odcień 03,
  • bronzer L'oreal Glam Bronze dla blondynek, którego ja używam jako roświetlacza,
  • bronzer MF odcień 01 Golden,
  • cieni z paletki Sleek Curacao,
  • czarnej kredki MIYO,
  • eyeliner Golden Rose Metallic czarny,
  • tusz MF 2000 calories,
  • szminka L'oreal Color Riche Neonic Orange,







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz