piątek, 15 czerwca 2012

Pierwsze koty za płoty!

Długo zbierałam się do założenia bloga, zastanawiałam się czym mogłabym się z Wami podzielić i postanowiłam w tym jednym miejscu połączyć kilka elementów. ( Czy Wy też miałyście taką tremę podczas pisania pierwszego postu? Ja dosłownie nie mogę zebrać myśli! )
W mojej makowej przestrzeni już niebawem znajdziecie sporo o makijażu, od wielu lat ćwiczę tą skomplikowaną sztukę upiększania na mojej twarzy, a skoro będę Wam pisała i pokazywała, co zmalowałam to niewątpliwie nie omieszkam też wspomnieć słowa o kosmetykach, których używam, zarówno do makijażu, jak i codziennej pielęgnacji. Poza tym jestem wielką miłośniczką gotowania, więc co jakiś czas możecie liczyć na jakiś smakowity przepis. Chciałabym się z Wami dzielić również pomysłami jak zrobić coś z czegoś ( niestety wyższy poziom magii - coś z niczego dopiero trenuję. ;) ), pokażę Wam jak przerobić stare ubrania, jak stworzyć oryginalną biżuterię, kto wie, może znajdzie się również coś do domu.
Mam bardzo dużo pomysłów i wielki zapał, mam nadzieję, że przyjmiecie mnie tu z otwartymi ramionami, ja dołożę wszelkich starań by miło się mnie czytało.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz